GNC Türkiye  
 

GNC TürkiyeGNC (General Nutrition Center), Amerika Birleşik Devletleri'nin önde gelen doğal vitamin, mineral ve bitkisel ürün üretim, pazarlama ve dağıtım firmalarından birisidir. GNC Türkiye,  franchise lisansının 1994 yılında Amerika’dan alınması ile faaliyetlerine başlamıştır. 1998 yılında ilk açılan Nişantaşı mağazasını, Ankara Karum ve İstanbul Şaşkınbakkal mağazaları izlemiştir. Bugün İstanbul'da faaliyet gösteren Genel Müdürlüğü, yurda yayılmış 72 satış noktası ve Online satış mağazası ile müşterilerine en doğru bilgiyi ve en iyi yönlendirmeyi yapmayı hedef edinmiştir.
GNC Türkiye, çağdaş yaşantımızda sağlığın korunmasına yardımcı, kişisel gereksinimler göz önüne alınarak hazırlanmış vitamin mineral karışımlarını bitkisel ve sporcu destek ürünlerini, konusunda uzman danışmanlar eşliğinde kullanıcılarıyla buluşturmaktadır. Ürünlerinin büyük bir çoğunluğunun hammaddesi doğal kaynaklı olup optimum performans ve maksimum etkinin sağlanması gözetilerek formüle edilmiştir. Tüm ürünler Amerikan Sağlık Örgütü FDA (Food & Drug Administration) tarafından kabul edilen RDA (Recom-mended Daily Allowance) standartları referans alınarak üretilmektedir.
GNC Türkiye için müşteri memnuniyeti esastır. Bu amaçla GNC, ürünlerini sağlıklı koşullar altında üretirken, gelenekselleşmiş standart satış mağazaları zinciriyle en iyi hizmeti sunmayı hedeflemektedir. GNC Türkiye olarak mağazalarımızda ürünler ve insan sağlığı ile ilgili konulara en iyi düzeyde cevap verebilecek ilgili meslek uzmanları görevlendirilirken konularıyla ilgili eğitimi almaları sağlanmaktadır.

Vizyonumuz
Özümüz; eğitimi, statüsü, alım gücü ne olursa olsun, insana ve varlığına değer vermek
Hayat ömrünü uzatmaya çalışan, fiziksel ve ruhsal sağlığına dikkat eden bilinçli insan kitlesinin bilgi kaynağı ve en önemli destekçisi olmak.

Misyonumuz
Fiziksel ve ruhsal olarak, sağlıklı, zinde ve mutlu hisseden; “en iyi formumdayım” diyen müşteriler yaratmak için, benzersiz müşteri hizmeti sunan, sektörün lider “danışman” markası olmak

Değerlerimiz

  • Araştırmacı, gelişimci ve yenilikçi bir ruh ile çalışanlarımız,
  • Doğru, açık, bilimsel ve güncel bilgi sunan dürüst yaklaşımımız,
  • Müşterilerimize ihtiyacı olan “doğru” ürünü sunma prensibimiz,
  • Ürün kalitemiz,
  • Güçlü ve samimi müşteri iletişimimiz.