Sıkça Sorulan Sorular

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizin ödemesi tamamlanınca “GNC.com.tr | Siparişiniz alındı” başlıklı bir bilgilendirme emaili üye olurken bırakmış olduğunuz mail adresinize iletilir. Bu emailin size ulaşabilmesi için lütfen doğru ve kullandığınız bir mail adresini hesabınıza ekleyin.
Siparişiniz kargoya teslim edildiğinde kargo firmasından bilgi SMS’i bırakmış olduğunuz cep telefonuna iletilecektir.
Bunların dışında ana sayfada "Hesabım" bölümünde bulunan “Siparişlerim“ sekmesinden siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?

Evet. Tamamen güvendesiniz.
GNC.com.tr’de 128 bit şifreleme ile iletilen bilgilerin güvenliğini sağlayan SSL Sertifikası kullanılır.
GNC.com.tr’den alışveriş yapılırken kullanılan kart bilgileri kaydedilmez ve kesinlikle üçüncü kişiler tarafından görülemez.

Satılan ürünler orijinal mi?

GNC.com.tr’de satılan tüm ürünler orijinal ürünlerdir.
Valeo İlaç ve Dış Ticaret GNC ürünlerinin tek yetkili ithalatçısı ve distribütörüdür. GNC.com.tr’de satılan diğer ürünler Türkiye yetkili ithalatçılarından temin edilmekte olup sahte, taklit, replika ürünler sitemizde yer almaz.
Saygın tedarikçi ve yetkili firmalarla çalışarak en üst düzey kaliteyi sizlere ulaştırmayı misyon edinmekteyiz.

Fiziki mağazanız var mı?

Mağazalarımıza ve ürünlerimizin satışının yapıldığı eczanelere linkten arama yaparak ulaşabilirsiniz.
Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?
Ana sayfada sağ üst köşede bulunan "Üye Girişi" alanına tıkladığınızda çıkan pencereden “Şifremi Unuttum” butonuna basın.
Yeni Şifrenizin gönderileceği e-mail adresinizi giriniz.
Girdiğiniz mail adresine ait bir üyelik bulunuyorsa şifre sıfırlama mesajı gönderilecektir.
Bu mesajdaki linke tıklayarak şifrenizi yeniden belirleyebilirsiniz.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Şifrenizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Üyelik Bilgilerim“ sekmesini kullanarak yeni şifre oluşturabilirsiniz.

E-posta adresimi değiştirebilir miyim?

E-posta adresinizi değiştirmek için siteye giriş yaptıktan sonra, “Hesabım” bölümündeki “Üyelik Bilgilerim“ sekmesini kullanabilirsiniz.

Kredi kartı puanlarımla sipariş verebilir miyim?

GNC.com.tr üzerinden vereceğiniz alışverişlerinizde kredi kartı puanları kullanılamamaktadır.
Siparişimi müşteri temsilcisi aracılığıyla vermek istiyorum.
Bilgi güvenliğiniz için siparişinizi sadece siz tamamlayabilirsiniz.

Siparişim eksik gönderilmiş/paket hasarlı ne yapmalıyım?

Siparişinizi her zaman kargo görevlisinin yanında açın.
Paket içeriği eksik veya yanlışsa:
Kargoyu kesinlikle teslim almayın.
Kargo görevlisine “Hasar Tespit Tutanağı” tutturun.
Ürünü/kutuyu bu tutanak ve fatura ile birlikte gnc.com.tr’ye geri gönderin.
Ürünü kargo görevlisinin yanında açmadıysanız durumun detaylı açıklamasını ve birkaç fotoğraf ile birlikte talebinizi iletişim kanallarımızdan bize iletin. Uzman Müşteri Danışmanı talebinizi inceleyecek ve en kısa sürede dönüş yapacaktır.

Siparişim hangi kargo ile gönderilecek?

Siparişlerimiz Yurtiçi Kargo firması ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.
Kargo firması seçimi şu an için bulunmamaktadır.